2012-07-05 | 17:43:28 | Kategori: News

Khloe säger glad 4th of July!

Igår var det 4 Juli och det är Amerikas Nationaldag.
Khloe skrev: 

Hi dolls! I just wanted to take a moment to wish you all a Happy 4th of July! I hope you’re all eating delicious food, seeing some amazing fireworks and just enjoying your loved ones.

Here are a few pics from my 4th festivities the past two years — two years ago we spent it on Loren and JR’s yacht and last year we had a BBQ at my mom’s house. Click through the gallery and enjoy! xoxoxo

Svensk översättning: Hej älsklingar! Jag ville bara säga glad fjärde Juli allihopa! Jag hoppas att ni alla äter god mat, ser några coola fyrverkerier och har en bra dag med dina nära och kära. Här är några bilder från mina fjärde Juli festivaler dom senaste 2 åren - Två år sedan firade jag det på Loren och JR's yacht och förra året hade vi en grillfest i mammas hus. 

Det var 84 bilder så jag kunde inte lägga upp alla, men klicka HÄÄR eller på bilderna för att komma till dom andra bilderna! :)

- S ♥ 



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: