2012-07-03 | 01:10:50 | Kategori: Annat

Läsare

Hej! Tänkte bara fråga om det finns några som kommer stanna kvar här och tycker jag uppdaterar bra? Eftersom jag är ganska "ny" på detta med fanbloggar osv, så vet jag inte vad man ska ha med. :) 
Det är just nu sommarlov, vissa dagar är jag hemma, vissa dagar är jag upptagen, men oftast hinner jag alltid sitta vid datorn ;). 
Men om det finns någon där ute som vill blogga här på, är det bara att kommentera så kan vi maila sedan, jag kan vissa källorna där jag hittar information osv! När du vill är det bara att kommentera.
Jag har ju precis kommit igång så jag förväntar mig dock inget, haha. 

+ Glöm inte att jag gör länkbyten med andra fanbloggar. :)
Hoppas verkligen du stannar! ♥


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: